Ofis Meneceri Kursu
Piramida təhsil və karyera mərkəzi Ofis Meneceri işləmək istəyənlər üçün xüsusi tematik plan hazırladı. Plana əsasən dinləyici qısa bir müddətə aşağıdakı işlərin əsasını fundamental şəkildə öyrənəcək:
1.Ofisdə işin əsas hissəsini aparan texniki avadanlıqlar;
2.Windows əməliyyat sistemi ilə kompüterin idarə edilməsi;
3.Mətnlərin yığılmasında isitifadə olunan Microsoft Word proqramının əsasları;
4.Kompyuterin köməkçi avadanlıqları ilə tanışlıq;
5.Microsoft Excel-də Elektron cədvəllərin tərtibi və redəktə olunması;
6.Microsoft Powerpoint proqramında təqdimatların hazırlanması və numayişi;
7.Microsoft Outlook-da Elektron məktubların hazırlanması və göndərilməsi;