NÖVBƏLƏRİN ELEKTRON İDARƏETMƏ SİSTEMİ
Bu sistem hər hansı bir təşkilat və ya müəssisədə müxtəlif xidmət növlərindən istifadə etmək istəyən vətəndaşların elektron növbəsini idarə etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur və ziyarətçilərin axınının idarə edilməsini formalaşdırmaq və optimallaşdırmaq üçün yaradılmışdır. Sistemin əsas məqsədi ziyarətçilərin təşkilat daxilində məqsədyönlü şəkildə istiqamətləndirilməsi və daha çox tələb olunan xidmətlər, onların göstərilmə müddəti və digər statistikalar barədə məlumat almasıdır. Randa elektron növbə sistemləri avadanlıqları ilə quraşdırılma və xidmtə daha rahatdır
Tətbiq sahələrinə daxildir:
Distant bank salonları və sığorta ödəmə mərkəzləri;
Mobil və stasionar rabitə və internet provayderlərin operatorlarının müştəri mərkəzləri;
Dövlət müəssisələri (məsələn, vergi və qeydiyyat xidmətinin, səfirlik və konsulluq idarələri);
Pensiya fondları;
Tibbi mərkəzlər;
Səyahət şirkətləri;
Viza mərkəzləri;
Avtosalonlar, avtoservislər;
Notariat və vəkillik kontorları;
Aviasiya və dəmir yolu kassaları;
Dövlət və bələdiyyə xidmətlərinin göstərilməsi üçün çoxfunksiyalı mərkəzlər.